вівторок, 22 листопада 2016 р.

20 найкрасивіших цитат Гюстава Флобера


"Конфлікт між ілюзією та реальністю буде вічним."
"Пишномовними словами зазвичай прикривається досить неглибока прихильність."
"Талант — це тривалий терпець."
"Чи підрахував хтось, скільки підлості потрібно спостерігати, щоб створити велич душі?"
"З усіх бур, які обрушуються на любов, прохання грошей - сама холодна і руйнівна."
"Слова - це волочильний стан, на якому можна розтягнути будь-яке почуття."
"- Та це непристойно для панянки! - Я не панночка! Я його дружина!"
"Коли ми чорним кохану людину, то це до певної міри віддаляється нас від неї."
"Немає більшого приниження, ніж бачити дурня, процвітаючого там, де ти терпиш невдачу"
"У провінції вікно замінює театр і прогулянки."
"Без ідеї не може бути нічого великого."
"Раптом і зустрінеться щастя, в один прекрасний день прийде ненавмисно, раптово, коли в ньому вже зневірилися."
"Серця жінок, немов скриньки з секретом, з безліччю шухлядок, що вставляються один в інший."
"Накрапав дощ, було холодно, на блідому небі - ні просвіту, але там, за млою, сяяли очі, які для нього коштували сонця."
"Любов - це їжа і як би атмосфера генія."
"Мене можна погубити, але мене не можна купити."
"Є люди, призначення яких в тому, щоб служити посередником для інших; через них переходять, як через міст, і направляються далі."
"Одночасно вона мріяла і вмерти і жити в Парижі."
"... Коли нам хочеться зворушити своєю музикою зірки, у нас виходить собачий вальс."
"Є жінки красивіші за мене, але любити як я, ніхто не вміє."



Немає коментарів:

Дописати коментар